11 Mart 2013 Pazartesi

Yuxuda Konfet Gormek

Yuxuda Konfet Görmək

 

Yuxuda konfet görmək fərahlıq, sevinc, xəstəlikdən şəfa tapmağa, kədər, kədər və çətinliklərin getməsinə və hər arzu etdiyi şeyə qovuşmağa işarədir. Yuxuda konfet gormek çətinlik, məşəqqət və çətinlik ilə əldə ediləcək ruziyə işarədir.

 

Yuxuda konfet görmek bəzən hapislikten xilas olmağa və xəstəliklərdən şəfa tapmağa, hamilə qadın üçün çətinlikdən sonra rahatlıq və fərahlığa, bəzən də elm, Qur an və zanaatla məşğul olmağa işarədir. Bəzən də konfet nağd mala işarədir.

 

Yuxuda konfet gormek mala da işarədir. Bir ədd konfet uşaqdır. Çox olan konfet dedi-qoduya işarədir. Yuxuda konfet satmaqda xeyir yoxdur. Bəzən keşik konfet fərahlığa, ziraattan əldə ediləcək faydaya və yağış yağmasına işarədir. Yuxuda konfet görmek fərahlığa, sevincə dəlalət edir.

22 yorum:

  1. Men yuxuda gorurem ki sinif yoldasaim mektebde hamimiza kanfet paylayir.Buda menim nifret etdiyim ve bu yaxinlarda dalasdigim qizdi.onun elinden kanfeti yemek biraz teeccublendim.Ne deyim Allah xeyre yozsun

    YanıtlaSil
  2. Men yuxumda coxlu sokalat gordum.yuxumda gordumki,dini bir gunde kimse etrafa konfetler tokub lakin namelum idi .yuxuda hami dava edirdi.cunki daha cox konfet yigmaq isteyirdik.mende bir binanin blokuna daxil oldum ve pillekenleri cixaraq konfet toplayirdim artiq yorulmusdum konfetleri dasiya bilmediyimi gordum ve onlari harasa yerlesdirdim ama xatirlamadim .bir nece konfetle pillekenlei endim ama yenede bu yuxu mene qeribe gelir.cunki topladigim coxlu konfetleri itirdim yeni xatirlamadim. Allah xeyre yozsun .twk

    YanıtlaSil
  3. Yuxuda goremki konfeti mene kuslu oldugum qonwu verir mende diwleyirem sora satiram yerinede corek aliram

    YanıtlaSil
  4. Salam men bu gece konfet yediyim gormusem bu ne demekdir.mesume babayeva

    YanıtlaSil
  5. Ben rüyada gördüm ki, şekerleme ve şeker getirip bana mecbur çay içirdillər bunun yorumu ne?

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Men gordumki yuxuda tanimadigim bir insan mene konfet verir.

    YanıtlaSil
  8. Yuxuda qardawimla konfet alirdig menasini bilen varsaa yasin zehmet olmasa?

    YanıtlaSil
  9. Yuxuda qardawimla konfet alirdig menasini bilen varsaa yasin zehmet olmasa?

    YanıtlaSil
  10. Yuxuda nişan üzüyü almaq nədi bilən varsa yazsında zəhmət olma

    YanıtlaSil
  11. Men yuxuda gördüm ki geyimli kecimli bezenmiş bir halda elimde skolatla sevgilim gile gedirem qapiya anasi cixdi menle gorusub meni içeri devet etti ve çay getirdi bu ne anlama gelir xais cavablayardiz

    YanıtlaSil
  12. men yuxuda gorirem bir magazadan alis veri edirem ve mene 1 dene konfert hediye etdiler mende yedim insallah yuxum duseri olar usaqim olar

    YanıtlaSil
  13. Men yuxuda gordum ki, Konfet alib herkese verirem ozume az qalsada.

    YanıtlaSil
  14. men yuxuda gordum ku kuceden saqalat yigiram

    YanıtlaSil
  15. mene rehmetlık atam yuxuda kanfet verdı bır ovuc

    YanıtlaSil
  16. bunun menası nedı olen İnsan kanfet vermesi?

    YanıtlaSil
  17. Bu gecə allah xeyir versin.görüremki qonşunun qızı mene bir xışma konfet verir deyir gedib çayla içersen.meni biri istiyir evlilik menasıyla.deyirem belke elçilik şirinliyidi mene agah olur??

    YanıtlaSil
  18. Yuxuda biri mənə konfet verir yeyirsem sonrada özünə verirəm o yeyir... Bəs bu ne demekdir? Bilen var?

    YanıtlaSil
  19. Инстраграмм остается самой популярной на данный момент площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень множество времени, потому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://andresgezu88776.popup-blog.com/15934708/how-to-get-instagram-followers-rapid

    YanıtlaSil

YUXUNU BİZİMLƏ PAYLAŞ